Vitaelife Pharma Vitamin D3 – viedokļi, cena, kur nopirkt, aptieka, tas ir tā vērts?

vitamīns D3 ir viens no būtiskākajiem elementiem uztura uz mūsu ķermeni. D3 vai holekalciferols ir vienīgais vitamīns, ko ražo cilvēka organisms, kad tā ir pakļauta ultravioleto staru no saules, un spēlē nozīmīgu lomu mūsu vispārējo veselību. Tas ir arī bieži dēvē par “ saules vitamīna “, un patiesībā ir gan vitamīnu un hormonu.

Izmantot

  1. vitamīns D3 veicina kalcija uzsūkšanos, ir svarīgi, lai veseliem kauliem un zobiem.
  2. cienasti kaulu traucējumi, piemēram, reimatoīdā artrīta.
  3. pārvērsta hormons cilvēka ķermeņa kalcitriolu, kas kontrolē kalcija un fosfora, un kaulu metabolisma un neiromuskulāro funkciju.
  4. OL>

    deficīts D3 vitamīna

    holekalciferols ir viens no visvairāk Nenovērtēts vitamīnu. Nav šaubu, ka liels skaits cilvēku cieš no tās deficītu. Šis vitamīns ir svarīgs kaulu veselībai, un bez pietiekami jūsu organismā, organisms nespēj uzņemt pietiekami daudz kalcija. Tādējādi tas būs negatīva ietekme uz jūsu kauliem.

    Droša limits Holekalciferola patēriņš ir 10000 starptautiskās vienības (IUS).

    cēloņi deficītu, piemēram, D3 vitamīna

    D3 vitamīns ir galvenokārt ražots no saules gaismas iedarbības. Tādējādi galvenie cēloņi deficīta ir saistīta arī ar šo faktoru – cilvēki nesaņem pietiekami daudz saules gaismas. Un tā kā šis vitamīns ir diezgan reti pārtikas avotiem, lielākā daļa cilvēku nevar saņemt nepieciešamo D3 vitamīna devas un produktiem.

    Nepietiekami saules gaismas

    bke bking bred1 Vitaelife Pharma Vitamin D3   viedokļi, cena, kur nopirkt, aptieka, tas ir tā vērts? Mūsu ķermenis ir nepieciešama saules ultravioletajiem stariem, lai ražotu holekalciferols. Vismaz mēs ik dienas nepieciešams aptuveni 15 minūtes saules iedarbības. Tomēr tie no mums, kas ir galvenokārt telpās vai dzīvo reģionā, kur ir maz saules gaismas, nevar iegūt ieteicamo vērtību iedarbības un cieš no tās trūkuma.

    izmantošana pretiedeguma

    bailes saslimt ar ādas vēzi liek mums izmantot sauļošanās. Tomēr, sauļošanās ar augstu SPF novērš absorbciju labvēlīgo daudzumu saules gaismas kas vajadzīgs, lai ražotu D3 vitamīnu.

    Vecums

    Ar vecumu mūsu ķermenis kļūst mazāks sagatavotas ražošanai pietiekamā daudzumā šī vitamīna. Gados vecākiem cilvēkiem ir nepieciešams papildus veikt to sakarā ar nieru funkcijas pasliktināšanos.

    Nepietiekams uzņemšana ar pārtiku

    Kaut holekalciferols var sintezēt saules gaismas iedarbības, ir vairāki produkti, kas var arī kalpot kā avotu šī vitamīna.

    Labs avots vitamīna D3 ir zivis, īpaši lasis, tuncis, sardīnes un zivju produkti, piemēram, mencu aknu un zivju eļļu. Mazos daudzumos vitaminiziruet D3 ir klāt piena, olām, maizes un graudaugu.
    Tātad, veģetārieši, visticamāk, cieš no deficīta D3 vitamīna.

    In nepietiekamības gadījumā par palīdzību vitamīnu piedevas D3.

    riska faktori

    bked bking bicuit1 Vitaelife Pharma Vitamin D3   viedokļi, cena, kur nopirkt, aptieka, tas ir tā vērts? Ir cilvēku kategorijas, kas, visticamāk, cieš no trūkuma D3 vitamīna, jo to nepieciešams D3 vitamīna vairāk nekā citi:

    1. Grūtnieces vai ar krūti barojošām mātēm, it īpaši jaunās sievietes un pusaudžiem.
    2. Zīdaiņi un bērni, kas jaunāki par 5 gadiem.
    3. Cilvēki vecumā no 60 gadiem un vecākiem.
    4. Cilvēki ar tumšu ādas krāsu.
    5. OL>

      Par trūkumu vitamīna simptomi D3

      Trūkumu simptomi D3 vitamīna var viegli identificēt un svārstās no viegli nopietni. Tos var iedalīt trīs kategorijās, proti:., Kas saistīti ar ādas, vairogdziedzera un neiroloģisko simptomu

      1. Skin.

      Sausa āda ir visbiežāk simptoms deficītu Holekalciferola un galvenokārt rodas tāpēc, ka trūkst antioksidantu. D3 vitamīns spēlē svarīgu lomu apturot priekšlaicīgu novecošanos, padarot ādu elastīgu un palīdz cīnīties ar ādas problēmām, piemēram, psoriāzi un pinnes.

      2. Vairogdziedzeris.

      D3 vitamīns ir būtiska pareizai darbībai vairogdziedzera, kas ir būtiski, lai sintēzes tās hormonu, kā arī tādu slimību ārstēšanai, kas saistītas ar to.

      3. The neiroloģiski simptomi.

      Daudzi cieš no neiroloģiskiem simptomiem deficītu D3 vitamīna. Holekalciferols palīdz kontrolēt relaksācija skeleta un piespiedu muskuļiem. Trūkumu simptomi vitamīna D3 ietver spazmas un sašaurināšanos asinsvadu rezultātā paaugstinātu asinsspiedienu, tādējādi palielinot iespējamību, migrēnas un galvassāpes. Tas viss galu galā noved pie, trauksme, depresija, bezmiegs un bezcerība, vai ārkārtējos gadījumos, šizofrēniju.

      4. Rahīts.

      Vitamin D3 ir nozīme kaulu veselību, veicinot kalcija uzsūkšanos. Rahīts ir visvairāk acīmredzama simptoms tās deficītu. Tas ir saistīts, galvenokārt, to nespēja no ķermeņa, kas ir saistošs un absorbētu kalciju un fosfātus.

      5. Kognitīvās problēmas.

      D3 vitamīns arī ir svarīga loma veselības mūsu smadzenēs. Pētījumi liecina, ka cilvēki ar deficītu Holekalciferola ir slikta garīgās funkcijas. Veci cilvēki ir īpaši nepieciešama papildu uzņemšanu šī vitamīna papildināt formā.

      slimība, ko izraisa deficītu D3 vitamīna.

      nepietiekamas D3 vitamīna ir saistīta ar šādām slimībām:

      bked bkery bking3 Vitaelife Pharma Vitamin D3   viedokļi, cena, kur nopirkt, aptieka, tas ir tā vērts? 1. Depresija.

      trūkums Holekalciferola ir diezgan izplatīta starp gados vecākiem cilvēkiem, un var novest pie vairākiem garīgās un neiroloģiskiem traucējumiem. Tas ir trūkums ir slikts garastāvoklis un kognitīvu disfunkciju, tostarp Alcheimera slimību. Blakusparādības D3 vitamīna deficīta ietver garastāvokļa izmaiņas, piemēram, depresiju, it īpaši sezonas afektīvo traucējumi, problēmas ar atmiņu un koncentrāciju, kā šis vitamīns ir būtiska, lai radītu celtniecības blokus, kas ražo iesaistītās uzturēt emocionālo līdzsvaru neirotransmiteru. Tātad, cilvēki, kuri pārsvarā uzturas telpā bieži vien cieš no trauksme un depresija.

      2. Kaulu slimība.

      vitamīns D3 ir pazīstama ar savu spēju uzlabot kaulu veselību un skeleta un muskuļu. Deficīts šī vitamīna izraisa osteopēnija un izraisa osteoporozi. Holekalciferols trūkums arī veicina muskuļu vājumu, tādējādi palielinot risku kritienu un lūzumu.

      3. Muguras sāpes.

      Saskaņā ar jaunākajiem pētījumiem, zems vitamīna D3 veicina attīstību hroniskām muguras sāpēm sievietēm.

      4. Matu izkrišana.

      Tas ir patiešām pārsteidzošs, bet deficīts vitamīna D3 ir saistīta arī ar matu izkrišana. Daži pētījumi ir atklājuši, ka cilvēki ar trūkumu vitamīna D3 bieži cieš no matu izkrišana.

      5. Reimatoīdais artrīts.

      reimatoīdais artrīts ir sāpīgas autoimūna slimība, kas rodas, kad ķermeņa audos uzbrūk paša imūnsistēma. To raksturo ar pietūkumu un stipras sāpes locītavās. D3 vitamīns palīdz imūnsistēmu un novērst šīs slimības regulēšanai.

      6. Multiplā skleroze.

      Multiplā skleroze ir stāvoklis, kad imūnsistēma uzbrūk mielīna apvalku nervu šķiedras, pārklājumu, kas aizsargā nervu šūnās. Pietiekams daudzums D3 vitamīna ir aizsargājoša iedarbība un tāpēc samazina risku saslimt ar multiplo sklerozi.

      ārstēšana.

      Apskatīsim veidus, lai ārstētu D3 deficītu.

      Vitamins D3

      1. Getting pietiekami saules gaismas, ir visefektīvākais veids, kā palielināt savu līmeni, D3 vitamīna. Ideāls daudzums saules gaismas, kura jūsu ķermenis ir absorbēt atkarīgs no ādas tipa. Cilvēki ar tumšu ādu nepieciešams ilgāks saules iedarbību, bet galvenokārt ieteicama ekspozīcijas laiks svārstās no 5 līdz 24 minūtēm. Labākais laiks, lai saule no 11 rītā līdz 3 plkst laika posmā no aprīļa līdz augustam.

      2. Products.

      Dažiem pārtikas avoti, piemēram, liellopu aknas, siers, olas un trekno zivju satur kādu D3 vitamīnu. Zivju eļļa ir nozīmīgs avots šī vitamīna. Turklāt, stiprināts piens un daži sulas satur arī holekalciferols. Tādējādi, viens veids, kā paaugstināt D3 vitamīna ir palielināt šo produktu patēriņu.

      3. Papildināt ar D3 vitamīns.

      Dažas piedevas, recepšu, var palīdzēt, lai kompensētu trūkumu D3 vitamīna. Tomēr tie ir jāņem ārsta uzraudzībā, jo to lietošana var būt saistīta ar dažādiem blakusparādības vai izraisīt alerģisku reakciju s.

      D3 vitamīnam ir nozīmīga loma vispārējo veselības saglabāšanai. Vitamīns D3 nav jāņem viegli, jo tas noved pie vairākām veselības problēmām. Profilakse un ārstēšana tās trūkumu, ne tikai uzlabo kaulu veselību, bet arī samazina risku noteiktām slimībām.

>>>>  Vitaelife Pharma Omega 3 - viedokļi, komentāri, cena, kur nopirkt
Joanna Michelle Thomas Thomas
About Joanna Michelle Thomas Thomas 324 Articles
Joanna Michelle Thomas ir 46 gadus vecs virtuves asistents, kurš bauda ārkārtas gludināšanas, riteņbraukšanas un pieaugušo krāsošanas grāmatas. Viņa ir maiga un radoša, bet var būt arī ļoti neuzticīga un mazliet sadistiska.Viņa ir atkarīga no kafijas, ko viņas draugs Melodija Konstances zāle norādīja, kad viņa bija 18 gadi. Problēma pastiprinājās 1993. gadā.Viņa ir musulmaņu Latvija. Viņa sāka mācīties pārtikas zinātni koledžā, bet nekad nav pabeigusi kursu.Fiziski, Joanna ir diezgan labā formā. Viņa ir vidējais augstums ar godīgu ādu, vara matiem un brūnām acīm. Neparasti viņai ir protēzes rokas; viņa zaudēja savu cīņu ar vilcienu. Viņa ir pateicoties kafijai, Joanna izskatās vecāka par viņas faktisko vecumu.Viņa uzauga vidusšķiras apkārtnē. Viņas māte aizgāja, kad viņa bija jauna, atstājot viņu ar tēvu, kurš bija piedzēries.Viņa pašlaik ir viena. Viņas jaunākā romantika bija ar žurnālistu Craig Karl Ellis, kurš bija 8 gadus vecāks par viņu. Viņi izcēlās, jo Joanna bija pārāk koncentrējusies uz kafiju, lai būtu laiks Craigam.Joanna labākais draugs ir virtuves palīgs Melody Hall. Tie ir nedalāmi. Viņa arī uzkaras ar Brodi Turneru un Ira Prestonu. Viņi bauda podcasting kopā.